invigning av nya loppis och vin!

torsdag, februari 03, 2011













nu är den här och jag ska ge det ett försök. loppistemat.
jag ska försöka få en blandning men hålla fokus på mina bästa och finaste
loppisting. tipsa om mina bästa loppisar och förhoppningsvis på sikt förverkliga
min dröm om min egen loppis. men resan dit är antagligen längre än jag tror.
inga nya loppisfynd i detta inlägg. sparar dom till senare.
men däremot ska ni få ett loppisställe som jag hittade i helgen.
brottsahemmet utanför lammhult. öppet varannan helg. jämna helger.
helt fantastisk loppis...en orörd pärla!
är aldeles slut efter all blogg-design nu så jag säger godnatt och önskar
er en trevlig fredag och en skön helg.
själv ska jag "köra upp" med mitt afropass och därefter hittar ni mig i entrén

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Så fint här är! Jag måste börja gå på mer på loppis!! Du hittar ju alltid så fina grejer! Ska bli spännande och följa din väg till egen loppis!! :)

Kör du afro nu? Va kul! :)
Jag sitter säkert på min cykel än så länge ;) har några core klasser också, får se om jag kan utöka lite senare :)

Hoppas du får en fin helg!!!
Kramar från linan!

Madde sa...

Fint du gjort! Jag följer din blogg oavsett om du skriver eller ej ;)
Kramar till dig