vitt tidningsställ.

söndag, februari 13, 2011

vitt och fint efter fredagens målning:)
25:- på östregård. passade in perfekt, hittade sen bästa platsen
brevid min vita och gråa fåtölj. kommer bild på det en annan gång!

ett glas rött och vit färg. en fredagkväll här ute i berg.
fantastiskt bra sätt att lugna ner sig efter veckan, hitta helg-stämningen och bara njuta av tillvaron.

har även njutit av tillvaron denna dag.
vi tog med oss grannen på en långpromenad runt/på lädjasjön.
så fantastiskt vackert, varmt, skönt, utmattande. solen i ögonen.
vilken lycka!











lyckades även klämma in ett filmklipp från igår kväll på johannas mammas 60-års fest i Eksjö där niklas och jag stod för servicen i baren. och sen hade jag även fått uppdraget att hålla i lite linedance. inte för att jag har någon direkt erfarenhet från detta men tack och lov finns ju youtube:)
och ja, resultatet var väl ändå helt okej. dom flesta hängde ju me. Bara på med lasse stefanz hatten så satt det som en smäck!
va tvungen och lägga in en bild på dom här två sötnosarna
från förra helgen också. niklas lumparkompis va här och jagade
med sin lille terrier och även han uppskattade våra låga fönster
på övervåningen!!
ha nu en riktigt fin vecka go vänner.
för mig blir det fullt ös på jobbet, cykelpass, afropass och avslutar
sen veckan med en härlig massage av mickan som håller på att utbilda sig.
nice:)
kram.

2 kommentarer:

Madde sa...

Vad glad jag blir av att få läsa om dig igen och hålla mig uppdaterad om vad du hittar på. Märker att även du är en tjej med fingrar med överallt :)Go Medley!!!
Många kramar

Ps. Fantastiskt söt bild på vovsarna! Ds.

Perssons pack! sa...

Härliga bilder...snyggt tidningsställ..och ser att du även kan ha "kurs" i linedance bra jobbat kram mams