söndag=loppis!!

söndag, februari 27, 2011

jag bara älskar dom. söndagarna.
det är ju loppisdagen!!
efter en fantastiskt rolig helg i gbg så landade vi i ör vid 16.00
tiden idag. då fanns det ju hela två timmar kvar till
östregårds stängning:) wihoo!
det blev ett ihop-plock med saker.
men allra nöjdast är jag med pärlan ovanför.
blom-pidestalen(el. vad det heter!?)
ahh..så fin. trots att jag fick punga ut med 155:- så va
det väl värt det.
alla loppisfynd kan ju inte kosta 25:-!

och sen kan man väl säga att det jämnade ut sig med
det extremt billiga korall-halsbandet för 10:-
den vackra plåtburken för 70:-(lite synd med det på-målade
"mjöl", men ska fixa det!)
lilla brickan för 10:-
och dom fantastiskt fina snapsglasen 13 st för 10:-/st
FINA FINA sakerna!!!!























som sagt har helgen inte bara handlat om loppis
utan även om gbg med roligaste brudarna!
evelina fyllde 26 och det firade vi.
galet skoj.




och i gbg finns ju fler fina
(hann tyvärr inte med alla)
men min bästa bästa syster.
kändes som det va på tok för länge sen vi hade
syskontid så shoppingen och räklunchen
va precis vad vi behövde.
BÄST!
nu planerar vi nästa syskondate:)



nu sitter jag och slö-kollar tv:n med en stor godisskål och undrar
när min älskling ska komma hem.
ny jobbvecka här men lite kortare än vanligt. ledig på fredag för då går
volvon mot nästa storstad. en helg i sthlm med afropowerdance-
utbildning och sleepover hos härliga kusin jennie och hennes
Robin. det blir grejt!
ha det fint go vänner.
kram!

1 kommentarer:

Jörn Samuelsson sa...

facebook.com/sondagsloppis

Söndagsloppis på maxim