nya och gammal.

torsdag, februari 10, 2011

ja dom söta salladsbladen är nya från brottsahemmet.
helt fantastiska om jag får säga det själv. 5:-/st.
Lampfoten hittade jag i somras på en av alla härliga ölands-loppisar.
30:-. då ska man veta att det ingick en härlig aprikos fluffig skärm till. den hamnade visst på en soptipp:)










det blir kanske inte mer loppistema än så för denna gång.
har kommit igång ordentligt på medley nu. premiär för min afro igår kväll.
gick över förväntan och nöjda deltagare på det!
Idag på morgonkvisten "körde" jag upp med ett extremt jobbigt bergs-cykel-pass för 6 härliga instruktörer som sen överöste mig med positiv feedback. det är ju tur att mina 3-4 år på instruktörssadeln ändå har gett resultat. det va grymt kul. så nästa vecka är jag igång även på cykel.
är fortfarande i ett jobb-rus..det händer något nytt varje dag och kontaktnätet bara växer...blev uppringd av teaterchefen igår som vill ha med mig i en processgrupp för expansiva växjö
som ska jobba med att hitta sätt för att göra Växjö mer attraktivt för unga människor, perfekt, I'm in:)
sånt är livet nu. halv-dag på jobbet imon sen i helgen blir det att agera bartender ihop med min älskling på 60-års fest i Eksjö. nice.
ta hand om er.
kram.

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ja, du har ju fullt med allt i ditt liv just nu Roligt å spännande.. spinning å teaterchef...haha yes you are in:)Jag "gläds" åxå av din fina "nya" blogg massvis kramar mams

Claras hem på byvägen sa...

Hej min kära vän!
Åå va roligt och fint "tema" på bloggen...ska bli roligt att följa alla dina fynd du gör=).
Jag är såå sugen på att hänga med dig på en loppisrunda i dina trakter.
Vi ses på lördag...längtar!
Stora kramar