bye my loves.

söndag, maj 18, 2008


så var sista dagen på praktiken gjord.
det kändes så märkligt, har fortfarande inte förstått
att jag inte ska dit imon vid 8 som vanligt.
hur gör man?
fick finaste orden från min handledare och
dessa underbara minnen.
ängel, blomma, träd, mjuk, söt.
det var bl.a. så jag blev beskriven i hennes tal.
jag bjöd på kola-kladdkaka och glass.
alltid lika svårt och säga hejdå
men alla varma kramar kändes enda in i själen!
på kvällen blev det fest.
lördag morgon jobb klockan 6. sen tog evelina och
jag volvon till kalmar och johannes!
fest igen:)
idag är jag tillbaka i växjö, får chansen att samla
tankarna framför tangentbordet.
puh,imon är jag student igen.
(bilder från helgens festligheter kommer senare!)

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Fina presenter du fick...ängeln ser lite "pillermarisk" ut fatta va ja mena :)Ja så var det studentliv för dig igen...med massvis nyttiga erfarenheter bra att ha med sig...puss o kjam mams