ensam.

fredag, maj 30, 2008



fredagkväll och det är me myself and I på kampastigen. jag brukar gilla ensamheten. men inte när det är fredag och framförallt inte när det är grillväder och det ligger kallt ekologiskt vin i kylen. men vad gör man!?

Min taktik blev räkor, avocadosallad och vitlöksbröd. uteplasten är aldeles ljummen och man kan inte annat än njuta. annars har dagen/veckan ägnats åt 7 socionomstudenters praktik rapporter. och det är just sådana här dagar som man trivs i studentrollen. rapporter kan läsas både inne som UTE!(i gassande sol för att tilläggas!) jag klagar inte.

imon väntar långpasset 10-20 på coop. efteråt om energin finns kvar och det ekologiska i kylen finns kvar så kan det bli en kväll hos spinning-sofi med dans på terassen. me like. jobbet väntar klockan 16 på söndag, så sovmorgonen är min!

inga vidare kort i dagens blogg...men bättre än inget! me and my redstriped t-shirt. lav jo folks!

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Lilla gumman ensam...har varit i solen idag ser jag..solskydd 30?? nähää..ser det, vad har mams sagt..Solen är farligt stark..Sköt om dig nu, så höres vi massvis loves och pussar å kjamas mams och paps som sover..:))

Linda sa...

gummsan då, du får komma hit till götet och pressa på säves största altan i 30 graders sol!! Skööööööööönt!!!! :-) Lav U lot!! Pöss!