vi älskar weekends.

måndag, maj 26, 2008

min rapport är inskickad och de andra sju rapporterna lite snabbt genomlästa. tur att man har bärbar dator och att våra tågplatser hade bord.

Helgen har varit fantastisk. näst intill obeskrivlig. bilderna gör det jobbet!

malmö och first hotel garden. godaste maten. höjdskräck på tivoli i köpenhamn..men den staden har aldrig varit vackrare. tro mig!
hotellet bjöd på vacker trädgård. bastubad men bäst av allt. frukost med allt!mmmm.






jag hoppas älsklingen min blev nöjd över min present. grattis!






avslutningsvis får jag ju inte va sämre en syrran och lägga in en hyllning till vår kära mor! här en bild från öland när solen är som varmast och kvällarna helt fantastiska. jag är medveten om att det är en dag för sent, å andra sidan så förtjänar vår kära mor er hyllning varje dag! Älskar dig*

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Tack hjärtat, älskar dig med jättemycke....Vad härliga bilder, ni såg ut att trivas som "fiskarna i vattnet" :)Åh,så härligt med en weekend för två...jag vill också...Ha det bra vi höres..puss o kjam mams

Linda sa...

Hej Sös!! Guuud var härligt ni verkar ha haft det och du passar så fint i din frisyr!! Lavvvv U lots!! Pöööööööööööössssssss