omotiverad.

tisdag, maj 20, 2008



se bara så det ser ut på bordet? jisses.
så sjukt dåligt med energi till denna rapport. blir mest att jag sitter och mailar med min praktikhandledare. har svårt att släppa taget...både hon och jag antar jag:)

men livet går vidare säger dom.
rapporten ska vara inne på måndag.
niklas och jag åker till malmö/köpenhamn över helgen. de blir nice...men mindre studietid. 2 sidor klara, minst 4 kvar. jisses!! har inte riktigt kommit igång.

fick ny frilla idag.
kände att de behövdes en förändring!
det assymetriska är borta, ersatt med sommarvolym!
kort blev det visst också:) men det växer rätt fort har jag konstaterat.
back to work!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sööööt elin!!!Så fin du är i din nya frisyr!Och kollade på bilderna från hannes fest.tänk om jag åxå hade varit där.men jag var lite längre bort och njöt av spa:-) helt galet skönt!!men suck att jag missade festen!härligt och åka bort till köpenhamn,vi har åxå funderat på det..det är mys ju!nu blir det flytt om ca 2 veckor,lina ska bli norrlänning:-) känns helt ofattbart men riktigt kul! vi måste ses nångång i sommar!make some planes!!saknar dig min challa!! lycka till med ditt plugg nu!!all kärlek till dig!

Perssons pack! sa...

Vilket bord:))?? snygg frilla, jag vill också klippa mig igen...
Grattis förresten på namnsdagen idag,kom på det nu när jag kolla almanackan...vi hörs..puss o kjam mams

ANGELICA sa...

superfin frilla! skönt med lite kortare till sommarn! vill oxå klippa mig, men får vänta 2 veckor till! Hoppas ni får trevligt i helgen! Puss!