my birthday comin up:)

måndag, juni 09, 2008


just to remind ya:)

parfymen sinar här hemma. bara ett tips!






min nationaldags-helg har inneburit jobb jobb och lite mer jobb. i torsdags hade vi coop extra personal fest. riktigt riktigt roligt ska ni veta...kika på bilderna här.
annars försöker jag njuta varje sekund i solen vid evedal. som jag även tänkte göra idag, men lite väl mycket moln för det tyvärr. så det blir rea på hemtex istället:)
fin fin mobil bild tagen över växjö i kvälls-solen. lördags kvällen bjöd på en cykeltur runt stan...åkte runt och lyssnade till alla grillfester!

besiktade även bilen idag. (my first time*) gick strålande...mkt mkt trevlig besiktningsman, jag var den enda som fick åka med i bilen på testrundan. haha...blir tydligen jag som besiktigar bilen i fortsättningen. niklas intryck av tidigare besiktningsmän var tydligen inte det bästa:) IT TAKES A WOMEN!
ha det gott....kramar*

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för tipset!! Ska du bli me till Öland eller?? Lav ja!! kram

ANGELICA sa...

jag har hört ett illvilligtrykte om att min elin inte kommer och partar med mig till festivalen! stämmer detta?!?!?! hur ska detta klaras av isåfall? saknar dig gums! Puss!