minnena har vi kvar i evighet!

måndag, juni 16, 2008













det blev ett ordentligt avslut på denna praktik-termin. men som tur är så redan nästa fest redan planerad!! :)
vi hade en underbar kväll/natt i britts gemensamhetshus. största köket där vi lagade godaste maten!mmm...
missade visserligen en fin fin festival men den här gången var det faktiskt värt det.
går inte beskriva i ord vad jag kommer sakna den här terminen och alla människor som har varit en del av den. ångest. inte direkt så man ser fram emot höstens c-uppsats....

nu väntar midsommar på öland, tors-fred-lörd-sönd. vilket påminner mig om att jag skulle ringa mormor och morfar. så finaste midsommar till er och glöm ej bort att midsommardagen är i år en minst lika viktig dag.haha!! lav jo all.

1 kommentarer:

Jennie sa...

Heeej gumman, Länge sen..tragiskt när man tycker att man har koll på alla via bloggen..:) Allt är bara bra med mig, ex-jobbet inskickat sååå skönt! =) Men lite måste det säkert ändras, men det får bli lite senare! Jepps det blir Öland på midsommar, jag åker ner till mamma o pappa på söndagen, hur länge stannar ni?? Ni är inte sugna på Strand på lördagen? Jag och järngänget ska dit..hehe! =) Annars kommer jag hem till V-ö senare i veckan runt tis-ons, så är du hemma då måste vi ju ses!! Love Jennie