grattisarna tar aldrig slut.

onsdag, juni 25, 2008


igår kväll kom min lilla ida förbi med blomster .
hon vet hur man gör en flicka glad!
får fortfarande grattis i efterskott på mobilen...jag börjar bli van vid att få grattisarna utspridda i midsommartid. inte har man väl tid och hålla koll på födelsedagarna då:) gör mig inget att min fylledag håller i sig en vecka eller två.
för övrigt blev jag och nike jagade av kossor igår.haha. vi skulle ut till vildsvinen och då krävs en promenad genom en kohage. har aldrig varit några problem förut men igår hade de sannerligen spring i benen. vi också!! och jag med min röda jacka. säkert inte alls provocerande för tjuren.
nä hä. med mtv på högsta volym ska jag nu ta tag i stor-städning av lägenheten!! have a nice day. (btw kunde inte låta bli att lägga in mina fina charms på bild igen.)

3 kommentarer:

ANGELICA sa...

vad fiina de är! vill oxå ha!!! blev så sugen när jag såg fridas o idas me! puss darling!

Gullan sa...

Ja, en del har det bra med sina fylledagar:-)) Det var roligt att du kommenterade min blogg. Det är alltids roligt att "chockera"! Ha det gott kära systerdotter. Puss o kjam från moster på G

Madelene sa...

Jag har också gått och blivit lite avis på de där smyckena! Supersöta.
Kan föresten inte se de andra presentbilderna. Blir bara röda kors i ena hörnet!
Ha det fint vännen. Puss