fredagslyx.

fredag, juni 27, 2008



någon som observerat min lediga tid?!
det kan bli så.

fredag och allt och jag sitter och väntar på att klockan ska bli lunch vilket innebär date på stan me evve. efter hennes vecka i greklands soliga värld kommer jag välja heltäckningsjackan!mitt randiga linne får trots sin charm stanna hemma.


ikväll är vi bjudna till rosenlund där jennie och patrik står som värdar! clara och en lite senare fotbolls-spelande viktor kommer också. är väldigt nyfiken på det nyrenoverade huset som man innan bara sett utanpå.


för övrigt har det blivit många lunchdater på stan på senaste tiden. senast igår med kusin vitamin som är hemma på besök. det blir aldrig så många skratt som när man är med bästa kusin jennie. she cracks me up! vi är däremot ingen bra kombination på stadens rea. ha ha! "att köpa ingenting är för länge sedan uteslutet"
avslutar dagens blogg med en bild från bästa kvällen med bästa gänget. saknar dom vareviga dag!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Man ska köpa när det är billigt..=) Men jag är fortfarande chockad över min kommentar på Village! haha! Ses snart igen sötis! Pusss!

Anonym sa...

It's really very complex in this active life to listen news on TV, so I just use world wide web for that purpose, and get the most up-to-date news.
Look at my website ... perfumes baratos