kände mig genast lite skamsen..

torsdag, juni 12, 2008

jo. för mitt agg som jag tidigare hyste mot mitt älskade coop måste jag få ta tillbaka en aning.
gruppchefen ringde precis hemifrån för att meddela att jag såklart är prio ett(trots min position som "extra-jobbare")så därför blir jag ledig över midsommar!!yeah yeah yeah jippie jo jippie yeah! tar tillbaka allt. för jag är prio ett! moahhh....

nä, men seriöst. det känns fint.
ville bara "let ya know!"

nu ska jag titta film och mysa ner i soffan. inga tankar på hultsfred. inga!

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ha ha ha du e ju rolig prio ett....Grattis till att fira midsommar utan agg till coop...Var någonstans ska du fira då ??På tal om fira vi kommer just nu ifrån Solbacken där det bjöds på fiskplanka..Gott, gott i gott gott...Vi får höras imån..puss o kjam mams

Madelene sa...

Härligt vännen! Klart att du är Prio nr.1!
Men jag förstår att det bli Öland för er del. Eller har jag fel...?
Pussar