rastlös.

onsdag, juni 11, 2008

ja, det blir man efter några två dagar utan solstolen. jag fixar ju allt på en och samma gång inomhus och sen finn det ju inget mer och fixa. gardinerna fixade jag
igår innan fotbollen. så vad gör jag idag?? funderar på lite omorganisering i diverse hyllor kanske?? men innan jag hinner dit kommer det antagligen vara dax för jobb. 16.00-22.15!


älskar mina nya gardiner i köket. halva priset på hemtex(som för övrigt alltid har rea!) men det gjorde ju inget denna gång. det lilla gardinsmycket tyckte jag passade. me like alot!
i vardagsrummet blev det inte så mycket byte av gardiner, snarare borttagning av gardiner(se detta inlägg) bara de röda kvar. kanske lite jul men jag kände att det blev lite mer ljus. mina växter fick sig en makeover.
det behövdes!
imon drar festivalen igång och jag kommer inte vara där. första året på fem år. jisses. can u belive it? men i år ger jag all min tid till min ex-praktikplats. avslutning på fredag och grillfest på lördag...kunde bara inte tacka nej. men det kommer rycka måttligt i festivaltarmen kann jag lova. uh! får försöka att inte ringa så mycket till niklas och istället lägga min energi på jobb och annat oväsentligt!
måste även lägga in ett litet tacktal till mina kära omkring mig som ställer upp för mig om det skulle vara så att jag blir kvar i växjö över midsommar. syrran och mike som skulle kunna tänka sig äta sill i mitt kök på kampastigen, sofi som gärna lånar ut sin lille bil och ida som gärna väntar in mig till klockan 15.00! Ni betyder så mycket. känner mig inte det minsta ensam. någonsin!!!!
men nu skriver fingrarna allt för fort för att jag ska hinna med. puh. trevlig läsning! skickar största festivalkramarna till mina mates i hultsfred. kommer sakna er! rock on.

3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Du har ju också jättefina sommar-inspirationsbilder-likt din syster..du får jättegärna komma hit och fixa å dona om du vill för här ser ut som ett bombnedslag tycker jag...Apråpå midsommar...sjukskriv dig i protest...Puss o kjam från mams (och paps som är på möte)

Gullan sa...

En liten tröst...Jimmy jobbar midsommarhelgen. Fredag-söndag. Han var "jätteglad", men men... Det är inte rättvist när man som du är inhoppare, då passar de på att utnyttja. Ja, jag vet vad som pratas på bl a mitt jobb. "Nyttja vikarierna, vi behöver vara lediga":-)) Ni är ju människor också, eller?? Du får ha det så gott ialla fall...Iframtiden behöver du nog inte jobba helger! Kom över till Öland, när du jobbat färdigt! Puss o kjam moster på G

Madelene sa...

Kommer sakna dig många gånger om. Varken festivalen eller midsommar! När ses vi då nästa gång? ... nyår? Nåja, jag ska sluta deppa. Hoppas du får det finfint med det du tar dig för. Puss å kram