helg med gemytlighet och jobb!

måndag, juni 30, 2008


fredagen spenderades hos Jennie och Patrik i deras nyrenoverade Rosenlund. fantastisk kväll/natt. som vanligt svårt att beskriva i ord så jag hänvisar mestadels till bilderna!

det riktigt lyser om värdinnan med bebismage. fina! vi skrattade hela natten fram till fyra halv fem tiden. vi förstår fortfarande inte vart timmarna försvann!?!

på menyn stod varmrökt lax, grillad kycklingfilé med sommarsallad och jordgubbar med glass.
spelet tabo ägnade vi några timmar till. sneppet svårare än alias men rätt likt!


vi planerar fler träffar i sommar. eller hur va det? tre-rätters varje fredag i rosenlund!?haha!!!

irriterar mig lite på att jag missade ta bilder på resten av huset. badrummet var som en egen liten oas.
bastu med glasdörr. dubbelhandfat. badkar. dusch. tvättstuga. heaven!















tur hade jag med att jennie och patrik hade planerat tripp till växjö på lördagen för att beställa barnvagn vilket innebar att jag slapp ta bussen! sen har det varit jobb både lördag och söndag kväll. så även ikväll. så jag ska försöka uträtta det som jag tänkt för dagen!! ingen direkt sol idag heller så jag får nöja mig med inomhus fix+räkningar!!
lav jo all.

0 kommentarer: