forgot to tell ya.

tisdag, juni 24, 2008

om mina fin fina presenter!!
jo jag önskade mig en parfym men det fick jag inte
utan jag fick 4:)
nu luktar jag forever gott.












mina pilgrim charms som jag hade beställt
kom hem idag och jag är totalt
förälskad. så vackra.
tvillingarna är absolut sötast!!
även träningskläder stod på önskelistan
vilket resulterade i presentkort och pengar.
så jag har varit ute på jakt och hittat världens
finaste på teamsportia.
den röda/rosa adidas. just love it.
det blev även en turkos röhnisch top.
idag fortsatte jakten och jag befann mig
på stadium ett bra tag vilket resulterade i
två fin fina nike toppar och ett par adidas dance pants.
så jag får nog nöja mig för stunden med träningskläder.
ska väl se till och använda dem också!


På Angelicas stora dag lägger jag även in en liten grattis hälsning.
önskar dig bästa kalas-kvällen med varm smörgåstårta och allt:)

0 kommentarer: