farmor Maj-Britt 80 år!

lördag, juli 21, 2007


Grattis grattis till vackraste farmor. hon lyste ikapp med solen bland barn, 18 barnbarn och 18 barnbarnsbarn. hängde ni med? inte jag. farmor har stenkoll på precis alla men jag...nä. blir överlycklig om jag lyckas pricka in ett namn rätt eller barn med förälder rätt:)







Efter en dag i parken med Persson släktet blev det grillkväll hemma hos mor och far i beduin-tältet.
trötta ögon efter tidig morgon på coop gjorde att jag kände dragningskraften till sängen och fredagkvällen blev inte så farligt sen. idag vid lunchtid väntade 310:an på mig och tillbaka till växjö bar det av.(mot coop givetvis...jobb till sena timmen) kom hem hit och tände liv i lyktorna för att sen sätta mig här i soffan framför både tv och dator. skönt att inte behöva gå och lägga sig för att man måste gå upp 4.45. ha ha ledig imon!

jag antar att jag kommer somna snart i alla fall. men jag måste inte!

jo juste. det va ju det också. polis rekryteringen- 29-30 aug. ha det gott i lördagsnatten!

1 kommentarer:

Madelene sa...

Hej min vän. Så kul att gå in och läsa vad du gör. Måste ju ringa dig snart bara och få lite mer uppdatering. Verkar som du ändå njuter av sommaren mellan passen på coop. Jag jobbar som en tok, har svårt att säga stopp för dagen. Ska bara..., du vet. Har 6 timmar flex som jag har 1,5 vecka på mig att ta ut! Hoppas på fint väder nästa vecka.
Massa kramar Madde