sommar och soliga dagar.

onsdag, juli 18, 2007


precis så känns det, trots att min korta semester har tagit slut!
jag kunde inte må bättre...sol sol sol. när man jobbar morgonpass på coop hinner man med flera timmar i solen i alla fall! och att gå upp klockan 4.45 är väl ingenting.

dax att uppdatera lite i alla fall och här kommer den sedvanliga bild-dagboken! semster har jag ju haft trots de få dagarna och hälften av dem med regn. men här kommer de soliga urklippen.

det är väl så här det ska vara. en bok en sjö och vackraste vädret!(coolaste brillorna icke att förglömma!)hoppas inte ni bländas allt för mycket men hur kan man bli brun inne bland frysboxar och kalla kylar!

niklas och jag började semestern med en tripp till kära mormor och morfar på öland där pelargonerna alltid är rödast och hallonen den givna efterrätten. jo regnet föll emellanåt men när molnen hälsade på passade niklas och jag på att besöka djurparken...som två små barn roade vi oss flera timmar bland ormar, papegojor, lejon, zebror, påfåglar och till och med spindlar. kanske syns att jag var lite skakis när fotot på fågelspindeln skulle tas.uhhh. linda kanske gillar skallerormen?































det får räcka för ikväll. snart dax för sängen igen med tanke på morgondagens öppning:)
jag säger godnatt och niklas njuter vidare av sin semester som håller i sig nästa vecka också. vissa har det bra!

4 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Fina bilder , men "vart tog den stygga, stygga spindeln vägen, ingen som vet:" Jag har också massvis semester kvar, såg inte så lovande ut till helgen(vädret alltså)men det får man ta..vi syns och hörs, vi syns på fredag iallafall...puss och kram mams!!

Linda sa...

Jo tack, för den bilden!! :-) Har faktiskt själv bilder på just den skallerormen sen vi var där med stefan och satu...men då var det micke som tog bilderna medans jag försökte få samtliga hårstrån på kroppen att lägga sig ner igen, ahhhhhhhhhh!! Skall snart uppdatera min kära blogg med ölandbilder och altanbygge... men jag har inte riktigt hittat tiden ännu :-) Vi ses i morgon, pyss och kram!!

Jennie sa...

Hej gumman min! Ja vi har verkligen haft det helt underbart! Med massa sol och bad, så nu är jag brun!! =) Synd bara att en vecka går så snabbt! Jag åker ner mot Småland och Öland i nästa vecka så det hade varit skoj att ses! =) Ha det super bra så får vi höras! Pussar Jennie

Mickan sa...

Elin..Tänker ge dig lite dåligt samvete nu. Jag är livrädd för ormar och började nästan gråta nu. Haha. USCH! =P Hoppas allt är bra? Pontus och jag får packa oss iväg och hälsa på i nya lyan snart=) Var så länge sen man träffade er med. Kramar till er!