it's time.

torsdag, juli 26, 2007

jo jag vet. länge sen...försöker så gott det går att klämma in några bloggminuter mellan jobbet spinningcykeln och sängen!

veckorna går snabbare än jag någonsin kunde ana. nästa vecka är vi i augusti. augusti! augusti innebär två lediga dagar då jag och min gamla granne ska åka och göra borgholm osäkert...får träffa min kära kalmarit också. det kommer bli perfekt!



jag ägnade min lediga söndag till att flitigt använda min fina symaskin. det var massor med tyg som bara dök upp vid flytten hit till kampen. fina kuddar tycker jag själv:)

helgen kommer jag spendera på jobbet tidiga mornar och sedan eftermiddagarna på cykeln. det blev många pass den här veckan men det känns riktigt bra nu däruppe på scenen med headsetet när ansikts-svetten. jag är numera ett känt ansikte bland stammisarna och jag får all bra cred jag någonsin kommer att behöva! Riktigt gött.

kvällarna kommer alltid fort. för fort och morgonen är tidig på coop as we know. frukost 4.50:)

0 kommentarer: