det drar ihop sig.

tisdag, augusti 28, 2007

titta vår galna doftranka som
snart klättrar upp till vår käre gud. vart e han på väg??
och sen jag såklart..."the spinning instructur"(el. hur det nu stavas) vi har öppet hus på kära hälsostudion så passa på och prova allt allt gratis! fick själv hoppa in på lunch-spinnen idag...lasse(till vä om mig) kämpade tappert hela natten med renoveringen som pågår på stället. men det gick ju det med.
annars så börjar det dra ihop sig som sagt och min största utmaning blir och hitta till Kristianstad och pliktverket imon. på kartan ser det rätt självklart ut men jag har ju varit där förr och det är verkligen en omöjlig stad att hitta i...och nu är det jag som sitter bakom ratten. själv. puh...den mesta nervositeten ligger nog faktiskt i att hitta dit, i tid! antar att volvon kommer rulla härifrån vid typ 04.00 imon morgon. wish me luck!




3 kommentarer:

slundin sa...

Snygging där!
Stort lycka till imorgon!!!!
Det kommer gå super bra, både att hitta dit och allt väl på plats.

Jag håller tummarna!
Kram&Kärlek

Malin sa...

det kommer att gå galant fröken. jag håller tummar och tår as well.

ANGELICA sa...

Hur gick det?!?!