fiesta*

måndag, augusti 06, 2007


så var helgen över. tiden liksom försvann från oss i borgholmsnatten. men grymt grymt kul hade vi. sååå roligt! evelina och jag startade dagen tidigt, klockan 08.00 tog hennes saab oss till öland och playan. vi glassade hela dagen men skippade det 18-gradiga vattnet. min fika korg uppskattades som tur var och efter några timmar skulle stylingen börja hemma hos johanna. vid 17.00 bar det av till öland och strand. kön var lång nästan för lång för att verkligen orka stå men vi gjorde ett tappert försök och efter 1 timme och 40 minuter hade vi stämpeln på handen. observera mina fina fötter med rosa nagellack...inte lika vackra längre efter kvällens bravader. skorna är inte heller mycket för världen. lyckades tappa min ena klack utan att direkt märka det för än idag på morgonen. ojda!

efter stämpeln tog vi oss ut på gräset med vinet i högsta hugg och massa goa tjejer...vilken stämning med solen på ryggen och tok trevliga samtal. klockan gick rätt fort och det blev dags att svänga om på dansgolvet som för övrigt bjöd på riktigt riktigt bra musik och många dansvilliga människor. precis som det ska vara!
tappade till slut bort mig själv i folkvimlet vilket var mindre lyckat med tanke på en batteri-lös telefon men klockan var strax stängningsdax och jag hittade flera bussar hem så jag fattade några kvicka beslut och hoppades på att resten av gänget tänkte likadant. till min stora lycka så hade det gjort det och alla kom till rätta. förutom lina som hittade en bil som tog henne enda hem till byn!


men jag tackar mina kära vänner för en helt underbar kväll i sensommar solen.
grazie*


























over and out from STRAND.

3 kommentarer:

Madelene sa...

Härliga helg! Såg ut som rena paradiset på de där bilderna! Njut nu så länge det varar. Själv pressar jag vid Tinnis härliga pool. Har svårt att ta tag i jobbsökandet när solen gassar. Tar det på onsdag! Massor av kramar Madde

LinaTriathlet sa...

ciao bella!!!ja vilken kväll det vart.haha och jag hitta en granne och kom ju hem till byn.riktigt flyt där i vimlet.tyckte att vi 4 var kvällens prinsessor!!Längtar tills nästa gång vi ses!puss!

slundin sa...

Hej darling. Shiit ni verkar haft riktigt roligt, ångrar att jag inte hängde på (men förhoppningsvis blir det 20 000:- extra till mig, så det var lite försvarbart..). Hoppas att allt är bra annars?! Grattis också till ditt fullbokade spinningpass, superkul..:)
Ha det allra finast!
Pussar&Kärlek