jag vände hem.

måndag, augusti 27, 2007

återvändardagen var den mest lyckade på hela året.
alla som skulle vara där var där.
överallt var det folk folk folk...i lilla
fågelfors. nostalgist var ordet och
man kunde inte annat än och bara le. hela tiden...
dagen var perfekt sol, träff med gamla lärare träff med en barndom som man fort drogs tillbaka till!


både jag och min far tycker om och "hålla låda" så några ord fick vi ut till folket:)
göran och lisbeths bil stod lite illa till när brandkåren skulle rycka ut!



















mormor och morfar fick åka brandbilsbuss!
inte varje dag man får den chansen:)











köp 50/50 lotter!
vinsten gick till serie R nr 15. eller hur var det??




Fröken Kerstin gjorde vi sällskap i ca en timme. många historier om tiden som var.








kvällen var nästan ännu bättre...
massa människor. både hemma på
parkvägen 13 och hos grannen Folkets Park! Vi hade galet roligt.
kvällen bjöd på kräftor, paj, lagom ljummen augustikväll, vänner, familj, släkt, dans, musik, vin och miljoner skratt!!! take me back.















så vi ser fram emot nästa sommar då fågelfors förhopningsvis drar ännu mer folk till världens vackraste park. ingen sommar utan dans i folkets park.




2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Världens vackraste park var ordet...Kul, kul..det har varit roligt att jobba idag med alla positiva gensvar från massvis folk, det är bara att suga åt sig och ta nya tag (var tvungen att kolla din blogg så att jag inte lägger in samma bilder) Puss o kjam MAMS

Malin sa...

Hey bella! Du ser ju alldeles strålande ut på bilderna. Tror aldrig parken haft en sån fin konferencier. Hur har du det? Har skolan kickat igång ännu? Alldeles för lite Elin den här sommaren tror jag bestämt. Jag är i Berga sedan någon vecka. Snart bär det av, min garderob och jag drar västerut. Skönt, rastlösa ben. Jag tänker på dig! Stor kram från Malin