ledig i regnet

onsdag, augusti 08, 2007

suck. vaknade av att regnet knackar på utanför. jag som var redo med bikini och badlakan! istället får jag hålla fast vid festkänslan sen helgen och se fram emot karloskar...jobbar fred lörd sönd men trots detta ska jag allt hinna med några steg på dangolvet. fick mersmak!

evve och jag tänkte kolla läget på fredagkvällen...jobbar till 20.00 så en sväng hinner jag ju med. efter mitt glidar 4-timmar pass på lördag kommer min kära kalmarvän så då blir det fest hela lördag-natten. evve vet hur man tar sig in på terassen så de blir perfa* återigen girls night out alltså...så välkommen att joina!

jo..söndagen innebär också jobb men dock på kvällen. + ett spinningpass vid två tiden men...vad klarar inte jag av!?!

ikväll väntar också ett pass...förbränning med alla mina sköna låtar. känns riktigt riktigt bra och längtar oftast till den svettiga sadeln och det grymma headsetet.

0 kommentarer: