Grattis Grattis!!!

lördag, augusti 18, 2007

Stor
Grattis Kram till kära Mormor Doris!!
Här är hon bland hallonbuskarna, snabbaste plockaren av dem alla:)
Har ett till stort grattis och skicka ut och det går raka vägen till
huvudstaden och kusin Markus som tillsammans med frugan
Caroline fick en liten calle inatt, Grattis och lycka till med lillen:)

Som jag lovade igår så skulle jag cykla, långt. som vanligt, tack vare mitt obefintliga lokalsinne, så blev det en lång tur. till skymning och skummet!
men roligt hade jag där ute på vägarna...bergunda kyrka såg jag. och åsnen..tror jag:) hästar..avloppsverk...sundet..bokskog!
med tusen småflugor i magen tog jag mig till slut hem igen lagom till att se sista halvtimmen på shrek. sen sov elin.
tidig morgon på coop 5.40- redo att larma av!












när timmarna hade sprungit iväg på jobbet så var det dax för en fika på lördags-stan
me min tjej evve. inget går upp emot askelyckans
salami och brie*
ikväll blir det silviakaka vilket kommer
att bli en utmaning för mina bak-kunskaper.
stränga order från pia på jobbet,
krämen får inte koka!!

2 kommentarer:

johannasvensk sa...

hej hjärtat.hoppas allt är bra och att du överlevde helgen i ensamheten.tack så mkt för brevet,det hade du inte behövt.du är ju underbar.jag blev så berörd,kunde inte låta bli att fälla några tårar.vill vara hos dig jämt ju.kan du skicka över lite roliga bilder till min mail.plingar nån dag.ta hand om dig sålänge.puss och kram

slundin sa...

Hej sötnos!
Fina bilder, fortsätt använd självutlösaren!! Vet inte om du fick min kommentar om hur goda dina bullar såg ut.. Blir alltid lika sugen på dina bakverk.. Längtar fortfarande efter dom där semlorna som du hade gjort någon gång för flera månader sen.. haha..
Hoppas iaf att allt är bra med dig?

Puss&Kram&Kärlek