onsdag, september 26, 2007

GRATTIS till världens sötaste MOA!!
1 ÅR!!

Vi fick besök av familjen carlsson/jonsson i söndags och då va Moa så HÄR glad.

Massor med grattis kramar från Farbror Nicke och Elin*













Vi började den soliga veckan med lite golf. jag var den som försökte agera fotograf...gick väl sådär!














Helgen spenderade jag hos Johanna i Kalmar. sånt som man behöver...nära vän.
dans på ett relativt tomt palace, men vad gör det!?





















har dessutom unnat mig nya skor(+jacka+klänning+mössa/basker+kjol+halsband)
ja...men vadå. har faktiskt jobbat arslet av mig hela sommar.
någon belöning. tack!!

kan också se det som belöning för min prestation på gårdagens muntliga tentamen i avvikande beteende. GODKÄND! kan inte bli gladare med tanke på att de senaste veckorna har spenderats mest åt diverse möhippe-planering!

2 kommentarer:

malin jonsson sa...

Moa hälsar och tackar för gratulationerna. Vi har haft en mysig dag med paketer och tårta. Tack för senast också. Jag är urnöjd med mina skor jag också...

Madelene sa...

Du är värd varenda sak du köpte och mer där till. Verkar som du haft en riktigt trevlig tid på sistone.
Söt den där lilla Moa!
Puss*