LURAD!

tisdag, september 18, 2007


Oh yeah...lurade blev de flesta efter mitt bloggande om sthlms-trippen:) tji fick ni men kanske framförallt min kära syster som fick sig en rejäl överraskning på lördag morgonen! Det blev alltså möhippa i lördags och jag måste erkänna att jag är HEL nöjd! jag tror syrran tycker detsamma!?
va tvungen att lägga upp en bild även om det kanske är meningen att min kära sis inte ska se bilderna riktigt ännu...men visst e hon SNYGG!?!haha...gör läcker*
Det va så hon såg ut under dans-undervisningen till justin timberlakes sexy back...grymme kan man väl sammanfatta den timmen me! I'm bringing sexy back...yeah!
Dagen bjöd för övrigt på morgon-skattjakt, champagnefrukost, uppdrag på frölunda torg, dans(såklart), relax, mat och show på oakleys och till sist lite dansmoves på excet(+nattamat på burger king, Linda-"jag vill ha hamburgare och COCA COLA!!")...elin fixar!
så nu kan man bocka av möhippa på listan...och det bästa av allt slippa ljugandet över telefon!!

3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Sicken fin BRUD...Vad skönt att möhippan är över och det blev lyckat,Josse har skvallrat, hon tyckte det var toppen..bra upplägg..Nu behöver inte jag heller tänka på att försäga mig, Va skönt...Kram mams

Linda sa...

Mycket roligt hade jag!!! Dansen var ju bara så klockrent mig!! Men jag har ännu inte återhämtat mig, helt slut om dagarna! Jaja, det var det väl värt!! Tack så jättemycket ännu en gång!! kjam

Gullan sa...

Linda jättesöt i brudslöja! Ja, det var ju smart att ratta till Götet i stället för Sthlm.
Kan tillägga att Jennie har en blogg ifall du är intresserad! Adressen är; jennie-johansson.blogspot.com
Puss o kjam från moster på G