tidiga morgon.

fredag, september 07, 2007

ja..man måste helt enkelt klara av morgonbestyren innan 07.00 när man har GALET mycket att göra. suck!
att vi dessutom går mot en helg hade jag totalt missat, va, fredag, idag?
nä...men jag har ju semenarie på tisdag och jag har ju inte haft tillräckligt med
dagar för att läsa boken. åh. typiskt!
och om det är helg så måste ju det innebära jobb igen då?! jo, så är det..
coop ikväll, coop imon.

igår var en mycket spännande dag, jag fick en inblick i den studie-värld jag
helst hade velat höra hemma i. vi var på besök på polishögskolan.
socionomerna skulle observera deras övningar i de nästan verkliga lägenheterna, med de nästan verkliga skådespelande psykiskt störda personerna.
och jag kan inte bli säkrare, det är ju där jag hör hemma!!

nä, nu knackar aldeles strax gamla grannen på dörren och det är då dax för morgon prommis:)
Ha en trevlig helg.kram

2 kommentarer:

Madelene sa...

Du kommer vara i de där polislokalerna fram över. Det är jag säker på. Med din personlighet kan det inte vara mycket som står i vägen.
Puss på dig min vän

malin jonsson sa...

Hej hej.
Ja det var ett tag sen vi sågs. Allt rullar dock på som vanligt tycker jag. Du har fullt på verkar det som tycker jag? Hoppas att allt är bra i alla fall. Ja jag vet inte så mycket om det där med växjöresan men jag hörde talas om den lite och det vore ju toppen roligt. Det skulle vara lite golf för killarna och shopping för oss om jag förstod det rätt. Och det låter ju alldeles utmärkt i så fall. :-)