önskar en rastlös stund.

tisdag, september 04, 2007

skolan dundrade igång igår och jag vet att detta bloggande borde upphöra med tanke på tusen litteratursemenarium, uppgifter och slutligen den "lilla" B-uppsatsen. då känns det samtidigt bra med nytt jobbschema, nytt spinningschema och uppbokade helger enda fram till jul. typ! bra jobbat!



slutet av förra veckan och i helgen var jag som tur var helt ovetande vad som väntade så då tog vi båten och träffade solen på helgasjöns vatten med erik och ida. helgen spenderades också med de båda. god mat, vänner och dans på terassen. madde furir kom förbi en sväng också och följde oss ut i lördagsnatten! i övrigt så jobbade jag självklart hela helgen också...lörd+sönd. hur lyckas jag klämma in utekväll+bakisdag med 2 filmer då!?hmm..




har fösökt piffa här hemma. med ny tv-bänk så fick vardagsrummet sig ett lyft!













är dessutom massa folk jag borde prata med. telefonen ringer alltid när jag inte är hemma..f.låt.
men kusin jennie hann jag i alla fall prata med en sväng igår och äntligen blir vår storstads-helg av. nästa helg blir det el capital för mig och nike...trots ett antal böcker som borde läsas så längtar jag!
resten av folket där ute som jag antagligen borde höra av mig till. ring och påminn mig:) nu väntar joggingskorna ochg sjön.
I´m on my way.puss...







1 kommentarer:

Jennie sa...

Jag tycker det är lagom att ni kommer vart tredje år ungefär då hinner jag återhämta mig mellan varven...hehe! =) Började fundera lite om det kanske skulle vara mysigt att ta en liten hösttur ut till någon mysig ö i skärgården?! Ja vi kan ju prata om det... Ha det så bra gumman så hörs och ses vi snart!! Kramar!