En sån där grattis dag...

torsdag, september 27, 2007


Elin och Niklas, 5 hela år...jisses!
så vi hoppas på fina bilder i Linköping tagna av mästerfotografen och så småningom en Marocko tripp. För det är väl meningen att man ska fira!?:) Min älskling tyckte det va en bra idé att åka på fiske tripp med polarna en sån här dag och sen inte komma hem för än på söndag. så jag ska förhopningsvis ta mig hem till ff och sen vidare till hultsfred på söndag för att fira tjejerna på M!

Ett stort Grattis till Malin som fyller 28 idag. Hoppas solen är hos dig för här verkar den inte befinna sig i alla fall.






Även ett stort grattis till Lisbeth idag som också fyller år!

5 kommentarer:

ANGELICA sa...

Grattis till de 5 åren! Så ni planerar solresa, härligt! Skulle inte va fel att åka iväg! Kramar!

Madelene sa...

Grattis, grattis! Har för mig att det inte va länge sen ni firade 4 år!

malin jonsson sa...

Gratis själv(a) och tack. Vi ses på söndag då!!

Malin sa...

oh dear. tiden rusar. jag minns det där som igår, när elin låg instängd på rummet och pratade med sin prins. all my lovin.

slundin sa...

oj, shiit vad tiden går fort. 5 år? Det är inte möjligt..? Stort grattis!! När åker ni till utlandet? Kram&Puss