home makeover.

lördag, oktober 06, 2007


ytterligare en vecka som sprungit förbi mig. idag blev det faktiskt en massa bra gjort...läste läste läste klart. sen en effektiv timme på stan som avslutades med fina blommor på torget. kände att en home makeover skulle sitta på sin plats nu när en mörkare tid kommer inpå. nära inpå! så lite nya färger och så vipps...nä vet inte om det blev så bra, men kände mig rätt produktiv!(jag vet..är i stort behov av ny kamera. ska fixa!)


mamma har hälsat på i veckan också. hittade finaste klänningen inför höstens största händelse+ att vi njöt av både sol och kanelbullar hemma på kampastigen. det är precis en sån höst vi vill ha!






förra veckan avslutades med kalas på pistolgränd för både mor och dotter. massa roliga paket och gäster...här intill moa med söta kusinen Ebba.



malin släktet från Alstermo hälsade också på.


+ att moa fick roligaste bilen av mormor och morfar!







får icke glömma att jag till och med
hann med en visit till fågelfors förra helgen
och mamma fick äntligen sin försenade present.
(halsbandet med trä-lövet)





2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Jag är jättenöjd med inför "stora dagen klänningen" (liv och kjol)Jättenöjd med hela dagen i Växjö Gud vad skönt inte en enda regndroppe på hela da´n....detta i Växjö..Tack Elin för att du offra en hel dag me din mor....

Perssons pack! sa...

Glömde säga ...det blev fint i sovrummet(gardinen)...mams, puss