uninspired.

torsdag, oktober 11, 2007


trodde det skulle bli en produktiv dag men så fel man kan ha. ljudet av tvättmaskinen distraherar samtidigt som jag absolut inte klagar på att den bor i badrummet och inte flera trappor bort. jag försöker verkligen ta mig igenom sidorna av teorier om gerontologin men suck så omotiverad
det visar sig att jag tydligen är mer förvirrad än vad jag trodde. spinningconvent i gbg inte sthlm...andra planer och tyvärr inget kusin besök den här gången heller, lurade mig själv visst.
växjö är sig likt idag med en regnig yta och så där trist bakgrund, kanske kan photoshoppa staden lika fint som jag gjort med bilderna intill. eller hur!?haha..nä men kreativt om inte annat. det va kul, mer sånt.
nu borde jag ta tag i potatismoset det värsta är att det innebär att jag måste ut med full regnmundering och köpa mjölk. tråkigt...mjölk är bra men så tråkigt. hade varit mycket bättre med en niklas hemma, älgarna har fått se nog av honom nu tycker jag. speciellt 10-taggaren som inte såg honom speciellt länge eller troligtvis inte alls eftersom det blev hans sista syn någonstans. grattis älskling!

0 kommentarer: