nu är jag där igen.

söndag, oktober 07, 2007


typiskt. nästan klar med mitt skrivande men bara nästan...som vanligt. de där sista raderna kvar och spärren är där lika given som c-vitaminen under hösten.
drömmer mig bort en stund till något som kommer te sig lite mer realistiskt den 17 januari för då är vi där. I agadir, Marocko! can u belive it!? bokat och klart nu reser vi snart med ving o"sol"-klart!(taget från en viss slogan som gjorde en familjesemester aningen billigare x antal år sedan!)med vissa ändringar!

inser att veckan som kommer innebär både kursasvlut och kursintro:( no time to breath! spinningklass med gymnasieelever(ser det som en utmaning)och ännu mer spinning på lördag i sthlm. det värsta är dock att något kröp på mig igårkväll efter min mycket produktiva dag och både kanjang och echinaforse står idag högst upp på prioriteringslistan!...vill inte igen. kom igen alla vita goda immunier. -go get the slimy ones! (kommer ni inte ihåg den där tv-
serien som handlade om våra blodkroppar och allt möjligt inne i kroppen. mkt lärorik tv!)

3 kommentarer:

ANGELICA sa...

åå va härligt! skönt att ha nåt att se fram emot när vintern blir som kallast! Saknar dig vännen!!

Madelene sa...

Shit vad fantastiskt det ser ut! Dejligt!
Önskar jag också fick åka med. Men jag unnar er verkligen den resan så hårt som du har arbetat och kämpat den sista tiden.
Puss

Jennie sa...

Det ser inte lite skönt ut! det är ni värda!:) Vi kommer gärna förbi på fika någon dag! Kramar/Jennie