for the love of the bike.

tisdag, oktober 16, 2007

känslan går nästan inte att beskriva. GRYMT!
200 cyklar. strålkastare som dansade ikapp med musiken. live bongo trummor. europas duktigaste instruktörer. 6 svettiga pass från klockan 08.00 till 18.00. Det var lördagen lite snabbt sammanfattat men jag vet inte hur jag annars kan beskriva det. mäktigt helt enkelt och jag är såå nöjd!














kvällen avslutade jag sen hemma hos syrran med god mat och lite bubbel vilket gjorde att både hon och jag somnade gott mitt i filmen!
















lite nyheter på kampastigen...älsklingen och jag tog kraft-tag och började dekorera väggarna lite. fortsätter nog ikväll. blev rätt bra tycker jag!
nu är det dax för möte med kf göta...bjudas på mat skulle det också!mmm:) time to go. puss*




1 kommentarer:

Madelene sa...

Det där med convent är så härligt! Massa med ny inspiration och full av ny energi. Verkligen toppen!
Kan tänka att du kände dig som en prnisessa bland detta hav av cyklar.
Längtar massa till halloween. Planerna är i full gång.
Ha så bra till dess. Puss