jomen onsdag nu ja..

onsdag, oktober 31, 2007

helgen över. säkert för länge sen men det är typ nu jag är ifatt...onsdag kväll! ska aldeles snart iväg till min cykel och mitt headset men först en kort paus framför datorn.
jobbat 06.00-15.30 och det börjar kännas.

hade det riktigt trevligt i helgen hos clara och viktor tillsammans med jennie och patrik. lite för mycket grönt i glasen bara!!:)



nu till helgen bär det istället av mot linköping och madde och lars inflyttningsfest. ska bli riktigt roligt det me...hela gänget igen. om vi nu kommer känna igen varandra i våra utklädnader?!
och sist men absolut inte minst. nya volvon. snygg!? ohh ja!












2 kommentarer:

slundin sa...

ni ser ut att haft massvis trevligt. men grönt i glasen det låter suspekt..?
jag ska bli bättre på att blogga och med bilder.. haha.
en volvo v50? Ni plockar vuxenpoäng.. :)
Hur går det med polis? Hört något än?
Kram&Puss&Kärlek

Malin sa...

yes, she's coming up. mer bloggar åt folket, elin finemang!
jag undrar också. har du fått nåt brev på posten?
puss darl.