jag får väl be om ursäkt...

torsdag, oktober 25, 2007

för mitt icke bloggande. fick en påminnelse så det är väl dax!

är i behov av förvaringssystem som ni ser. hade varit perfekt med ett i förrådet och ett i vardagsrummet(planerna med ett inbyggt skrivbord från inspiration a la sköna hem kanske kan gå i uppfyllelse!?)







igår fick jag en snabb date med en av mina käraste till eftermiddagsfikat vilket var mycket välbehövligt, next stop gbg absolut!!

annars är det skola, jobb, träning, promenaderna runt sjön, mat och sova som gäller i vanlig ordning. shop express hysteri på jobbet vilket jag faktiskt uppskattar...alltså själva handla smidigt principen, resten(kaoset) slipper jag gärna. pusslar med kommande helg som bli på spinningcykeln både lörd och sönd men själva pusslandet ligger i att vi ska ta oss hem till fågel för ett kärt besök både hos mor och far och hos clara och viktor dessutom måste någon koppling till hulstfred också finnas för papperspåskrivning inför nya V50. jepp ny bil för min carlsson...fin fin:)







kan ju avsluta med lite uppdatering från förra helgen. coop extra gänget gjorde återigen harrys osäkert och vid middagsbordet blev det miljoner skratt med gruppchefen anna!!


uppvärmning i fikarummet
här med nyblivna tvillingmamman camilla.
förutom att min kväll slutade
lite tidigare på grund av
min vän huvudvärken
så var det en sån där kväll
man minns*





1 kommentarer:

ANGELICA sa...

härligt att höra av dig här på bloggen igen! är precis likadan med bloggandet, det kommer í sista hand när man har lite extra tid! så det blev en v50, de är ju riktigt fina. snart ses vi min vän!! spinn på! puss o kram