fredag, september 14, 2007

long time. jag är riktigt less på att hela tiden konstatera
att det är stressigt stressigt med allt. men what to do när det faktiskt är det.

skolan väntar för föreläsning med karin bard. enda till klockan 16!puh. men sen bär det av i den silvriga volvon mot huvudstaden! min kära pojkvän och mitt största problem blir nog att ta oss dit levande med tanke på att detta blir en av de längsta bilresorna vi gör i år(ca 40-45 mil) vilket innebär att om jag inte förbereder tillräckligt med bil-lekar kommer vi garanterat ha ihjäl varandra:) det är så. vi är rätt kända för att småbråka om småsaker....inser ni hur många småsaker man kan bråka om i en bil under tiden 4 timmar!?oj oj..
...så kusinen, hoppas ni har nattöppet för vi blir nog rätt sena:)

men som sagt skolan väntar kl.9 så jag kanske borde börja morgon-styra. ta hand om er så återkommer jag efter helgen med en massa hälsningar från konungen!

2 kommentarer:

Jennie sa...

hehe Ja ta det nu lugnt och försiktigt på vägarna! Tips är att köra till Värnamo och sen E4:an hela vägen. Det är liiite längre men det går snabbare! Vi har öppet hela natten lång..:) Ses snart ska bli såå skoj! hihi! Massa pussar!

Madelene sa...

Ja, det kan ju va en fördel att komma fram levande! Trots att vi körde massa fel när vi skulle till stockholm så lyckades vi hålla sams. Det fixar ni säkert också! Men jag håller med dig om att det finns sjukt mycket småsaker att bråka om! hehe. Ha nu en toppenhelg i stockholm.
Puss å kram