första grillningen!

söndag, februari 17, 2008

tro det eller ej, men grillad älgfilé blev det till
melodifestivalen! helt underbart att få en
försmak på sommaren. men kallt va det:)
sen blev det hallonpaj till våra sötsliskiga
drinkar. är det lördag-kväll så är det! efter alla
dessa godsaker somnade vi gott. tidigt.









kan fira att jag har sportlov en heeeel
vecka!! underbart ska ni veta. visserligen
är det en hel del litteratur som ska läsas
men..det ska nog hinnas med! jag börjar
med ett besök hos frissan. ny frisyr tack!
sen går vår V50 till hultsfred en sväng.
jag hoppas det kommer finnas tid för några
fika-besök?! Det va på tok för länge sen jag
träffade moa-tjejen.

har också bokat biljett hem från gbg den 2:e mars.
kom på det lite i sista minuten så det blev redan
klockan 14.50. lunch me sis hinns kanske med i
alla fall?

Känner att mitt skrivande är totalt osamman-
hängande. kan bero på vissa störningsmoment från
en viss n:)



leka photoshop.haha!!


Ha ett skönt sportlov...pöss*














2 kommentarer:

Madelene sa...

Tack för samtalet! Blev så glad att höra din röst. Leden att det blev lite förvirrat eftersom pappa var här.
Vilka tokar ni är som grillar i februari! hehe. Men riktigt gott kan jag tänka. MÅste boka en helg nu. Håller på att bli galen.

Puss på dig.

Gullan sa...

Inte för att jag vill "skryta", men jag har en egen blogg nu. Hälsningar "moster" på G
http://solbacken-gullan.blogspot.com/