gjorde det igen!

onsdag, februari 06, 2008

mina små underverk. just love them. sara du är välkommen när som:) tyvärr hann vi inte med några semlor på den riktiga fettisdagen(eller jo jag, på jobbet...varmkök-eleverna hade flitigt gjort semlor till hela klassen) Men i helgen dock, närmare bestämt i söndags. ringde upp ida och sa att vi kunde göra lite semlor och hon va inte sen att hänga på. hon drog en tung suck när hon i affären inser att min tanke va att göra semlorna, FRÅN GRUNDEN, enda sättet enligt mig men ida tyckte vi kunde letat upp några köpe-bullar. men icke:) några jäsningar senare hade vi dessa små "pieces of heaven" på fikabordet...mmm*


så suger det i semmel-tarmen vet ni vart ni hittar mig:) och juste, grattis Mormor på din DORIS-dag. puss*

2 kommentarer:

Madelene sa...

Ååå vad ni har varit duktiga! De ser riktigt smaskiga ut. Mycket godare än de vi köpte till jobbet för 20 kr. Jag skulle gärna komma upp och frossa i mig en, eller kanske två!
Vet inte om du läst mitt mail om 23:e.? Hoppas ses snart iaf. Länge sen nu och veckornar bara försvinner.
Massa kramar Madde

slundin sa...

Elin, du gör mig tokig.. haha. Jag har något av en hang up på dina semlor I think.
Hoppas att allt är bra och att det går bra på praktiken?!
Ha en riktigt fin helg!
Kram&Puss