måste ju visa:)

lördag, februari 02, 2008







just love them.

1 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Hej sweethie!Jo det var lite jobbigt och jobba igår,helt slut när jag kom hem igår efter 10h jobb.men går lättare och gå upp tidigt lördagar när man har jobbat förmiddag hela veckan,värre är det när man jobbat kväll.då blir det lätt lite segt.idag njuter jag av och vara ledig.så skönt!och jag behöver inte tänka på och gå upp halv5 imorn för imorn börjar vi halv 3. men det är åxå segt.man vill gärna ha jobbet gjort,vakna gå upp och jobba.nu vakna vänta på och få åka till jobb och sen hem och sova.inget liv!haha ja min sally är ett litet fluff.hon är så sällskapssjuk,men det är bara mys!fiina skor du fått!jag behöver åxå nya!idag har jag spinnpass,ska göra ett nytt pass har jag tänkt,kom me nå låtförslag!!!jaaa lloova hooopas ses snart!!!massa kram och ha en grymt fin ledig dag!!! puss puss!