välkommen in i vårt badrum!

fredag, februari 15, 2008


Först nyckeln till mitt hjärta som niklas har i sin ägo:) sött tyckte jag.

sen en titt i vårt badrum. visst blev det fint med bänkskivan över våra ikea-trådbackar?! nu får jag nog lugna ner mig med hemma-projekten på ett tag. niklas orkar bara med mina ideér till en viss gräns. väntar fortfarande på mina gardiner och på väggorden. come on...

fredag kvällen bjuder på lite vin och kanske något av våra tax-free köp. baccardi melon* trevlig helg på er nära och kära. kramar!

3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Det ser ju jättefint ut i badrummet nu..det ser större ut.Hos oss vankas det tortellini med champinjoner och nötter/babyspenat + krasse inget vin...det blir nog öl (vi drack ju vin igår)Puss o kjam mams

Linda sa...

Jag tror bestämt att det är någon som har alldeles för mycket fritid just nu!!.... Men fint blev det! lav U, ha en trevlig kväll! Pöss

Elin sa...

klicka inte på ivan's see here. virus! vet inte hur man tar bort kommentarer heller...!?