tack gun och kicki!

lördag, februari 02, 2008

igår kväll hade vi avtackning för kicki
och gulle-dig gun på båten inne i stan.
mkt trevligt. god mat och gott vin!

lite trött efter några timmar så niklas va taxi och kom snällt och hämtade mig! jag tror de flesta i coop extra ligan va me denna trevliga kväll...det gillar vi! mera sånt.




titta bara. massa glada miner:)
vet inte om jag orkar dra alla namnen men på den översta vänstra bilden har vi i alla fall gun och kicki längst ut till vänster.

Nu blir det mys-kväll med ryggbiff och massa annat gott. körde mitt förbränningspass på hälsostudion
idag på förmiddagen sedan har niklas och jag spenderat resten
av eftermiddagen på stan. fick nya aerobic skor av min älskling...riktigt snygga nike. me like* köpte även lite dukar,
en fin tunika, handukshängare och sen avslutade vi på blomsterlandet. lite fina blommor är aldrig fel, mini-krokusar
blev det. våren ligger i luften! solen visade sig idag...den tog oss
tillbaka till agadirs strand.

trevlig helg.











0 kommentarer: