melodifestival och påskpynt.

söndag, mars 16, 2008


tjejen på andra sidan bron kommer över med en liten påskpresent. gudomliga små chokladägg från askelyckan...sen blev det perelli och gänget men vinglas i hand och massa babbel emellanåt. riktigt bra fin kväll. vad gjorde ni?
den här söndagen har varit helt perfekt, lika som gårdagen. sol och vår i luften. lång promenad med ida och sen fläskpannkaka och 2 timmars spinn. me like alot. karin får mina rocknerver att börja leva i takt med cykelns trampor! men nu har helgens sol gått ner och påskveckan väntar.



kort kort vecka på praktiken. måndag tisdag onsdag. me like:)
sen lite jobb. lite spinning. förhopningsvis lite fest i påsk!?




förhopningsvis gör hon det igen. hovmantorps-tjejen. semin först. kick ass!








look at the easter in our home. och en kokos-choklad kaka vid sidan av!


puss.













1 kommentarer:

Madelene sa...

Jag hinner ju inte med! Galet vad du hunnit blogga sen jag va inne på internet sist. Kuligt att läsa om allt du tar dig för. Det är så himla fint hos er. Pyssliga du. Avis en aning.
Jag ska sätta mig med mig bloggsida nu. Om inte alla redan gett upp att gå in och läsa... Nåja.
Toppen att vi ses i helgen. Blev superglad. Puss på kinden*