thank god it's friday.

fredag, mars 14, 2008

som moster i töskelandet skrev. jag håller helt och hållet med! Och allt är bara fint med mig..det är det väl egentligen alltid, bara lite suddigt ibland så jag inte riktigt ser hur bra jag faktiskt mår och vilka underbara människor det finns omkring mig. tack syster, mostrar och föräldrar:) jag försöker va så sprudlande det bara går...trots att jag faktiskt är helt allena denna fredagkväll. men det är inte så illa det heller. bakar banankaka och kokoskaka me glasyr. så ska det låta på tv:n(robert g är med ikväll så det kan inte bli tråkigt) och vårlökar i förrådet som väntar på att bli utplanterade i fin kombination(imorgon). efter dagens praktik-timmar tog jag mig lite fusk-sol och sen pyntade jag våra buskar med gula fjädrar! ha ha...jätte fint blev det. lite galet på kampastigen. men vad gör det!!??

skulle kanske haft lite bilder men vad...hmm. jo kom på, bilder från "back in the days" är alltid roligt och se. hittade dessa på vår externa hårddisk. ett gott skratt förlänger livet:) ha en fin helg!

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Kommer du ihåg när du fixade "dufser" i körsbärsträdet förra året ....paps ska göra det i mon när jag jobba....puss o kjam mams..