påskparty!!

måndag, mars 24, 2008

hemma i ff en sväng och äter sparris och påskbakelser(4:e omgången påskisar som landar i magen)




syrran- ser du ljusstaken som mamma köpt på cooup forum(99:-) vill också ha en sån, så om du skulle springa på en i götet innan fredag får du jätte gärna köpa en åt mig.






så som sagt. ff och annandag påsk har mor far och jag spenderat i kalmar. hann me en snabb-date me min hannis också. brun och fin av alpernas sol:)


I lördags åkte jag alltså från coop extra till hulstfred. parti parti först hemma hos fredde och tina(tack för en underbar fest) och sen avslutades kvällen på metro. oh laura spelade och jag va där me kameran. många close ups:)men som sagt parti va de så det räckte och blev över. jisses...så på påskdagen mådde jag som förtjänat. missade halva påskmiddagen på övervåningen på sabelstigen 16(får be så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro till familjerna carlsson/jonsson). kunde först få i mig lite föda framåt kvällen i fågelfors. där blev de bingolotto och som sagt påskbakelser!







orkade inte lägga upp alla bilder så de som har tillgång får kolla på facebook istället!:) men ja, vad säger man...sånna här helger behöver man fler av(-minus de där extra drinkarna!)








imorgon bär det av mot växjö igen. packar med mig mina ikea-inköp och niklas tillbaka! sen blir de fest igen fredag lördag. en pojkvän som blir 25 och en syster som blir 27! parti parti! pöss.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja, vad ska man säga.... lite dragen kanske?!?..hahaha, du ser inte klok ut på spegelbilden!!! Jag skall se om jag hittar ljusstaken, ska till coop efter jobbet idag (om jag hittar dit i detta vinterlandskap?!) Ha en bja dag så hörs vi!! Kjam kjam!!

Madelene sa...

Tusen tack för helgen. Det va verkligen en toppenkväll vi fick där. Massa pussar till dig!