nu.jag ska.

tisdag, mars 04, 2008


Haha. galet roligt under vår photosession. hela helgen va galet underbar! Cykel, inspirerande musik, inspirerande instruktörer och massa bra "do this" "try that"! med allt de där i kropp och sinne tog jag sikte mot landalabergen och min malins lilla lya. den va liten men inte längre blå:) mäktigt imponerad av hennes tapetsering. vi åt vi flimmrade vi minglade och vi sussade gott på en yta av 1.20! efter komplicerat presso kaffe så fick jag även en date me min allra käraste syster. nyklippt vackraste ekonomen i stada:) Love her. baked potato och ni ni nig- wienerbred! ha!

men för att göra en kort helg ännu kortare så va det precis vad en flicka behöver!

måste även ge far all cred för hans tappra framtåg i spåren i söndags. alltid lika stolt vare sig du kommer till mora eller ej!

För övrigt skulle detta bli ett kort och koncist inlägg. har ju massa massa och göra. blame it on the sister:) nu är det din tur.
Ta hand om er. love

3 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, mycket rolig läsning!! ja, jag skall uppdatera så fort micke kommer hem från sthlm med kamerabilöverföringssladden ?? är inte roligt att göra nya inlägg om det inte finns några bilder!! Pöss på dig älskade syster, älskar dig me!!

Gullan sa...

Ni är så fina i håret, jämt o ständigt...Blir jag fin, så får jag lida pin:-) Skämt å sido! Det är roligt att se o läsa era bloggar!! Menar förståsss din o din systers...Ha det gott! moster på "G"

Vi i Müllheim sa...

Hej Elin! Ville egentligen lägga in en kommentar redan vid din förra blogg. Sicken duktig inredare du är!! Är det inspirationer av alla inredningstidningar du läser??
Sen vill jag förståss kommentera att bägge systrarna är jättefina i håret!! Kramisar från moster