2:a ljuset.

söndag, december 07, 2008

jepp. det tändes idag. fint va?
hann plantera lite igår. hyacinter är den bästa ingridiensen i julreceptet. har spenderat helgen me evve tjejen. ni vet lite käk. choklad. vin. tjejsnack. mkt trevligt! idag försökte jag ta mig upp ungefär samtidigt me tuppen...de gick sådär..snoozade ett par gånger men sen tog jag mig upp. bakat lussekatter elle nja...marockanska lussekatter får man väl säga att det blev. tänkte jag skulle slippa köpa svindyr saffran i affären så jag plockade fram mina krydd-fynd från marocko och det skulle ju inte behövas mycket av de där små saffran-stråna! men ack så fel marrakesh-abdulla hade. dom ble ju inte gula...fes-beiga. blä. men men. orkade inte åka till affären igen så nu har jag fes-beiga-lussekatter. dom smakade väl helt okej. men nöjd är jag INTE! nu är jag mest glad att stan har söndags-öppet. nice!

0 kommentarer: