vårt lilla nyfunna hjärta.

måndag, december 15, 2008

där är hon. winnie. vår kärlek!
vi är totalt stormförtjusta i denna lilla madame.
den mörkaste av dom alla med fina vita teckningar på magen.
vi kan inte motstå henne helt enkelt. den 4:e januari är hon vår:)












det blev alltså ett besök i skyrup igår e.m. efter två timmars effektiv julklappshandling!









tror inte jag ska berätta så mycket mer om livet och
hur mina dagar ser ut just nu. man blir bara så stressad.
och det vill vi inte ha. stress.
jag andas fortfarande i alla fall.
på återseende! kram




3 kommentarer:

ANGELICA sa...

å vilken söting! och snart bor hon hemma hos er! Mysigt, ser fram emot att träffa henne. Hoppas uppsatsen går bra, vi skickar in vår idag, känns otroligt skönt! Ses vi på juldan? Många kramar vännen!

Jennie sa...

ÅHHHH!!! Det var den sötaste jag sett! Jag kommer förståss och hälsar på när ni fått hem det lilla underverket! Hoppas allt är bra med er, kanske ses vi en stund på julafton? Kramar

Anna♥ sa...

herregud vad söt !

Jag vill också ha en :P

Kram♥