lucia utmaning

torsdag, december 04, 2008

Kopiera denna text och lägg till ytterligare minst en person som du utmanar i Länk till Lucia! Är du inte utmanad, känn dig ändå fri att delta i Länk till Lucia!

Tanken är att vi i bloggvärlden skall skapa en lång länk med bloggare som antagit Enbarts utmaning att länka till insamling mot cancer. Vi som länkar har också givit minst 20 kr till insamlingen "Den jävla idioten" tillägnad Medeleine Deckert. Länken skall hålla minst till Lucia. Vi vill sprida ljus över alla som drabbats av cancer och bidrar på detta sätt genom att länka och att skänka.Madeleine har lämnat världen men Tim 11 år kämpar. Det är inte mycket jag kan göra mer än att skänka pengar till insamlingen "Den jävla idioten" och att sända en tanke till Madde som lämnat och Tim som kämpar (och ALLA ANDRA som kämpar mot "Den jävla idioten").Jag utmanar: ALLA PÅ MIN BLOGGLISTA...så ni som vet att ni finns där. utmaningen är skickad!Endel har redan fått utmaningen skickad men till er övriga: (KOPPIERA IN ALLA SOM DU UTMANAR HÄR), Satu Knape mellan rader Cykling är min passion i livet! Tomasdotter Dom �r n�jda vi vill mer nia.bloggspace.se Dreaming my dreams... Petras värld malins gränd Madelene Jennie Kronstrand Jag och ingen annan Jag och ingen annan En smålänning vilse i Skåne - sara

Vill du veta mer?Enbarts Blogg, Maddes blogg, Maddes mamma Anne, Davids blogg, Barncancerfonden, Ttela artikel, GT-artikel, Radio Väst inslag (17 minuter in).Tims blogg, Tims mammas blogg, Aftonbladets artikel om Tim

1 kommentarer:

Anonym sa...

Elin! vad mysig din blogg är! Jag förstår dock inte detta riktigt. Så jag skippar nog det tyvärr!! :S