jul jul...strålande uppsats!?

fredag, december 19, 2008

har spenderat en timme bara sittandes på en stol framför tv:n
sen jag kom hem från jobbet...de första 20 minuterna
satt jag även med jackan fortfarande på mig.
precis så matt va jag. matt.
men jag ska inte klaga. inget mer "jag hinner inte". det handlar bara om prioriteringar. och jag prioriterar absolut finaste vänner. familj. jul-mys med släkten. det andra får man helt enkelt hinna med i alla fall. i torsdags gjorde jag en sån prioritering och det var såå värt några timmar med de här två härliga grannarna på andra sidan bron. vidlsvins-stek och rostade potatis. fina ni!

niklas jobbade sista timmarna för året. ingen mer asfalt för än i april igen. inte fel direkt!

jag och johanna är flitigast i världen med uppsatsen bibblan tidig morgon även två dagar innan jul. jepp. ambitionsnivån är hög:) diskussion återstår och sen allt det där fixet. känslan av färdig uppsats i hand efterlängtas må ni tro.
sen är det sista terminen som socionomstudent. konstigt redan 3 år förbi. ett halvt kvar!
Men som sagt prioriterar er kära vänner och släkt men tyvärr inte skrivandet av julkort.
Jälhälsningen från mig och Niklas kommer här istället...hoppas den betyder nästan lika mycket som ett vykort på posten!
God Jul och Gott Nytt År Kära NI!!

Önskar Elin och Niklas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

god jul kompisar. rllrt bi duns ju i vbid julk åndå!" vÄrt"! spara på portot, spara på koldiooxifen! jag har foprtfarande ert färra julkort på kylskåptet så jag beglber inge nytt!"

ANGELICA sa...

Hej vännen! Hoppas att uppsatsen börjar bli klar och att du kan ta lite välförtjänt julledighet! Hur ser era julplaner ut? Blir väl metro iaf? Vi kan ju va här för lite förpartaj! Har inte C i år så nu kan jag parta med er, ska bli så kul! Många kramar och en RIKTIGT GOD JUL! Så hörs vi till juldan!