christmas at work.

onsdag, december 10, 2008

naglarna är målade. strumpbyxorna på. liten "för-cider" hemma på kampastigen.
jepp. det är dax för lite jul på jobbet.
med betoning på lite. ingen middag ute direkt utan vi får helt
enkelt nöja oss med fikarummet på coop. mat skulle det i alla fall bli, men vad vet jag ej!
fick återigen uppdraget-lekledare. men jag vet inte.
har inga fantastiska ideér känner jag. johanna hade en rolig grejj men fick
inga tydliga instruktioner och har heller inte hittat leken på "daatan"..
...sökte på allt möjligt, lek med gester, ramsor, polis, stop, bonde osv osv. ingen lycka!
men hittade lite annat så vi får se om coop gänget ska hoppa i varandras knä igen
eller sjunga med tändstickor i munnen, eller slå in paket i par! vi får se:)

annars har vi en c-uppsats som rullar på. sista intervjun imon.
vi var långt bort i Ljungby idag och intervjuade. trevligt att vidga sina vyer...
lite annat än grupprummen på bibblan. nästa fredag. ja då ska grov jobbet vara gjort...
klart och färdigt! vi får se!?!hmm... men vi är trygga med läget. eller hur johannis!?

skulle ta lite bilder på kvällens klädsel men de blev inge bra, så ni får va utan.
svart från vero moda och vinröda strumpisar. imagine:)
pöss*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säker på att du va finast på stället sweetie! Hörs ikväll!

Tomasdotter sa...

Haha det var ju samma sökord som jag använde mig av men jag hade ingen lycka jag heller. Den där "daatan" är minsann inte att lite på:) Haha jag kan verkligen höra när han säger det!! Hahahah...

Ja men visst har vi koll på läget!? Tur att du stöttar upp när allt kraschar i mitt huvud och jag är helt inställd på att ge upp!!
Vi är ett underbart team vännen;)

Kram på dig!

Anonym sa...

tror du var bäst med lekarna min vän :) Ser fram emot mer äventyr den 14:e, haha :) Jag har lärt mig en hel del nya lekar nu ute i världen, och bytt bort mitt söndagspass, så jag om nån är redo för galej :D vi ses:) puss!!